söndag 3 augusti 2008

En tur på stan

Passade på att hänga med in till Rimbo när matte skulle göra ärenden. Jag och Kakan gick omkring på torget och tittade på barnvagnar, cyklar, rollatorer och en massa människor. Det är inte helt lätt att glida omkring lite diskret när man är så snygg som jag är, alla vill titta och många ger mig kommentarer. De flesta tyckte jag var söt, hade fina färger och fin hållning och att jag var modig.
Jag tyckte det var lite litet där kring affärerna så jag och Kakan gick till en park med fina blommor som jag kunde revirmarkera lite i. Sen kom matte dit och hämtade oss.




På parkeringen hittade vi en svart typ som strosade omkring. Kaj hette han tydligen. Han blev en aning rädd för mig så jag kunde inte gå ända fram och hälsa. Ska väl erkänna att jag själv tyckte han var lite småläskig när han hoppade och flaxade.



Här tyckter jag själv att jag ser rätt snygg ut när jag spanar in Kaj så jag bjuder er på den idolbilden.



Det blev förstås en lång vila denna eftermiddag som ni förstår. Nu har jag bytt ut min resevattenskål mot den här braiga som fyller på sig själv allteftersom jag dricker.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vill säga tack för att jag fick gosa med guldgossen i går.
Jag är fortfarande mätt efter all god mat.
kram från
Rose-Marie med Almi och Erk