fredag 15 augusti 2008

Selma - en kosmopolit

Nu har jag träffat en till tjej. Det är ingen mindre än tjusiga Selma. Selma har bott i London i flera år förstår ni, men nu har hon och familjen bosatt sig på Östermalm och ibland kommer hon ut till sitt semesterhus på min gata.

Jag såg hennes gracila uppenbarelse tassa fram där på gatan och när hon vek av mot mig började hjärtat slå lite extra och jag gjorde mitt bästa för att inta en snygg hållning.



Tappade nästan andan när hon kom fram för hon luktade så gott, så jag var tvungen att sätta mig ner.


Selma tyckte i och för sig att jag var lite söt sa hon, men hon var inte intresserad. Hon hade nämligen träffat otroligt glamourösa colliekillar i England. Jag kunde tydligen inte mäta mig med dem. Dessutom är hon 5 år och umgås hellre med jämnåriga. Jag tänkte ändå att lite intresserad måste hon väl ändå vara eftersom hon fortsätter att stå nära mitt staket. Det har man väl hört, att flickor fått lära sig att spela svårflirtade. Så jag tappade inte modet utan smög efter och insöp hennes underbara doft.


Om jag fortsätter att växa i den här raska takten så kommer nog inte Selma att kunna hålla sig borta om några månader för då kan jag nog vara i klass med de engelska herrarna. Dessutom tror jag att min odör inte var den bästa med tanke på att matte tyvärr kladdat in mig med den där rosmarin-vitlök parfymen.

0 kommentarer: