tisdag 23 september 2008

Alla tycker om mig

När jag som bäst låg och smälte intrycken från mina släktingars besök dök nästa gäng främmande upp. Nu hade det hunnit bli söndag och jag hade planerat en vilodag, men det gjorde inte så mycket för de hade presenter med sig till mig. Kan förstå att det är svårt att motstå att ge en sån fantastisk hund som mig presenter och beröm.

(den här bilden blir rörlig på min webbplats längst ner på den här sidan.


Första paketet innehöll riktigt mumsiga tuggben, såna där som är lite gulare och godare. I det andra paketet låg det en pipleksak som inte lät så vidare värst trevligt, men jag menar får man nåt får man försöka hålla god min och ta emot. Kan ju hända att den råkar bli nedgrävd i mitt djupa hål under stenen när man minst anar…


Lyckades vara käck och trevlig några timmar tills främmandet hade åkt, men sen kände jag mig blek och urlakad som ett gammalt fotografi. Mattarna döpte om mig till Gäsper och jag ordinerade mig själv sömn i tre dagar.


1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lilla gubben

Vilken snygging du har blivit och är på väg att bli.

Jag kan inte slita ögonen från dig, ÅÅÅÅ vad jag blir stolt.....

Kramar
Mamma Sol