tisdag 27 januari 2009

Semesterplaner

Har fått veta att jag troligen ska få åka på semestervecka med Kakan till mina bästisar Almi och Erk. Jag blir så otroligt glad, älskar att få leka med dem. Erk är lite mer än dubbelt så gammal som jag men vi är bästisar i alla fall. Jag är ju ganska försiktig av mig med andra hundar, bjuder gärna upp till lek men visar alltid att jag fortfarande är bebis. Har hunnit bli nästan 8 månader men jag beter mig som en bebis för det är ju så kul när man träffar andra att få leka, jag bor ju ensam ute i skogen så det kommer inte förbi så många kompisar. Erk är duktigare på att leka för Almi har ju lärt honom hur man gör när man fintar till exempel, men nu har han lovat att träna mig i det också. När jag var hos dem senast så sprang vi omkring ute och sedan låg vi inne på köksgolvet när mattarna fikade. Och ibland fick vi dela på bullar, alla fick smaka. Det var väl mest Almi som var glupsk, Erk och jag låg gosigt och åt bullar ihop. Nospussar på er kompisar, hoppas vi ses på semestern!

3 kommentarer:

Anna sa...

Trevligt med semesterplaner! :-)

Kram
Anna

Anonym sa...

Vi längtar efter dig.
Hoppas att vi kan leka snart.
Matte pratar om att det snart är dax att lägga fler spår till dig.

ESSingarna + Lassie = VÄNNER

Anonym sa...

Vad spännande med semester ! Någon viskade i mitt öra att det kanske är flera spår som ska leda ut i den vilda skogen .. *s* !

Nosgnugg från mej, som just blivit " tagen på sängen " av min matte .. :-) när hon likt en papparazzi avslöjade att jag mest lät så här zzzzzzzzzzzz efter gårdagens fysträning ute i Gamlis !

PS Matte bifogar så klart en kram ! DS

// Lizzie

http://icelolly.bloggagratis.se/