tisdag 21 april 2009

Älskade Skogen

Här kommer lite bilder från min älskade skog.

En fryst liten damm i min kära skog har nu tinat upp. Den ligger helt perfekt mitt i mitt promenadstråk. Den kommer väl till pass under varmare dagar. Har redan provat att svalka benen och dricka några gånger.




Här har jag dragit med Kakan till den del som jag kallar Trollskogen för här är det mossigt med milda trollfärger. Vi brukar inte gå här så ofta för här håller vildsvinen till och Kakan är inte säker på att hon orkar springa ifrån dem.


Här står jag och spanar på en bergsknalle i skogen. Kakan har kladdat till bilden lite tokigt på andra sätt också.




1 kommentarer:

Annica m Fancymorecollies sa...

Vilka härliga bilder på dig i trollskogen och när du "svalkar" tassarna.
Kram hundfarmor & "Kung" pappa