söndag 30 maj 2010

Grattis till mig idag!

I dag fyller jag 2 år. Har insett att jag tycker att marsipan är riktigt smaskigt.


Jag fick bestämma vad jag ville göra idag och då valde jag först att spela fotboll massor av gånger utspritt under hela dagen och så valde jag också att vi skulle gå golfbanan runt och kasta frisbee. Kakan hade varit och konferensat ute på Bosön och fått en frisbee i gåva som hon förärade mig i present.


Valde också att Kakan och jag skulle gå en långis i skogen. Där hittade vi en kuslig bro som gick över en ravin, men jag är ju stora killen nu så jag var inte alls rädd faktiskt.

2 kommentarer:

UlrikaT sa...

Collier är verkligen härliga hundar! Mina svärföräldrar har 3 st collier och 4 sheltier så där har jag verkligen lärt känna hundrasen.
Tusen tack för att du vill vara med på min candy. :)

Sanna och Nelly sa...

Grattis i efterskott, lät som att ni hade en super dag! Mycket stilig kille! Nelly tackar för grattulationer och nospussar och skickar tillbaka ;)