söndag 20 mars 2011

Jag mötte våren

Idag var jag iväg med mattarna på ännu en lägenhetsvisning. Det blev långa turer med både Tvärbanan och Tunnelbanan. Väldigt mycket folk var det som var ute så det var trångt om utrymmet, jag var tvungen att stå för det mesta annars tog jag upp så mycket plats om jag lade mig ner och så var mattarna skraja att folk skulle trampa mig på svansen och på alla mina ömtåliga hårstrån som sprider ut sig överallt när man ligger.
Vi hittade de första vårblommorna alldeles nära visningslägenheten, ett gott tecken. Kanske att man kan få börja spåra igen nästa månad, håller tassarna för det.


Den här lägenheten tror jag blir superbra, det är den bästa hittills. Kakan vill verkligen ha den. Hoppas pengarna räcker den här gången. Det var många andra som också verkade vilja ha den, håller tassarna för att Kakan har mest pengar, eller ja hmm vågar låna mest är det väl som gäller nu för tiden.



0 kommentarer: