tisdag 24 maj 2011

Hos Fanny i Karlstad

Här är jag precis nybadad inför sommarens utställningar och för besöket i Karlstad hos en av mina tjejer Fanny.




I fredags åkte vi till Karlstad till mattes bror med familj för att hälsa på och sova över en natt före säsongens första utställning. Hos dem bor hundflickan Fanny. Henne har jag träffat förut både hemma hos mig och uppe i Dalarna. Vi gillar varandra massor. Fanny kommer och slickar på mig lite då och då med sin långa tunga.


Här är vi ute på promenad tillsammans. Fanny får gå först för det är hon som bestämmer.


Var jättehungrig efter den långa resan. När jag hittade Fannys godisboll jobbade jag med den ända tills alla levergodisarna var uppätna, tog lite tid men det var kul också.


Mattarna fick andra godsaker i den Englandsinspirerade hushållet. Ett smarrigt afternoon-tea stillade eftermiddagshungern.


Kakan fick också välja en tavla som Fannys matte har målat, hon är fantastisk på att måla akvareller. Till slut var det tre tavlor med blommor på som Kakan valde mellan. Det blev tulpanerna till slut. Kakan skickar TUSEN TACK för tavlan!


Efter en supertrevlig dag och kväll somnade vi gott alla tre. Roligt att träffas allihop igen!

0 kommentarer: