söndag 15 januari 2012

Pappa till två flickor och en gosse

Jag har som ni vet blivit PAPPA. Detta under skedde fredagkvällen den 6 januri på Daglösen’s kennel. Först kom tre flickor och sedan en maffig gosse på 250 gram. Min tjej Ticket (Beyond’s keep on loving me) var jätteduktig, de ploppade ut lätt och fint. Minsta tjejen vägde nästan ingenting så hon orkade inte stanna i denna världen utan gick bort knappt ett dygn gammal, jag ser din stjärna lysa på kvällarna mitt lilla hjärta!
Här är de tre syskonen, en pojke och två flickor ett dygn gamla.



Och här har de hunnit bli hela fyra dygn de små hjältarna.

Här är de en vecka gamla och har fått sina namn. Först ser ni de två flickorna och underst kommer min son. Fina va? Jag kommer noga följa er framfart här i livet mina fina småttingar, har stort hopp för vad ni kommer att kunna bli.

Det är inte annat än att man blir lite nostalgisk och tänker tillbaka på sin egen ungdom.
Här är en bild på mig och min syster Tilly. Jag ligger närmast kameran. Min syster planerar faktiskt också att bli förälder i år.


 Här är jag som ung spoling när jag springer runt med min favoritbräda. Hoppa över lilla diket med brädan i högsta hugg gör jag också. Måste säga att det inte är stor skillnad på hur jag är idag faktiskt, än är det sprutt i gubben.

0 kommentarer: