torsdag 22 mars 2012

Shopping till Kakan

Idag slog Kakan på stort och shoppade en massa träningskläder från Lundhags.



Det blev ett par byxor med en hiskelig grön färg, jag blev inte så förtjust i dem eftersom jag inte tycker det matchar min sobla nyans så bra. Men de kanske kan skrämma iväg björnarna och vargarna om inte annat. De heter Lundhags Njeeru WS Pants och är extra bra för de har två fickor med dragkedjor och inte det där svarta stretchiga i hela baken som Traverse-byxorna har.

En supertunn fleecetröja.

Tre kepsar varav en röd som min matte fick i spontanpresent.


Jackan blir ingen träningsjacka utan en helt vanlig höstjacka som är lätt fodrad. Njarka WS Jacket heter den. Ser ut som den på bilden förutom att loggan är i diskret svart färg istället och luddet i huvan är vitt.


Nu har hon inga ursäkter längre för att inte ge sig ut i skogen och lägga några härliga spår till mig!

0 kommentarer: